Rozbitý displej vyměníme do 3 měsíců zdarma
Pokud se vám povede poškodit displej v prvních 3 měsících po zakoupení telefonu, zdarma vám ho vyměníme. Záruka se týká i rozbití zadního krytu.
S námi na poštu nemusíte
Svěřte to kurýrovi! Využijte služby Vyzvedneme & opravíme & vrátíme až k vám domů a poškozený telefon budete mít opravený tou nejpohodlnější cestou. Kurýr ho vyzvedne a po opravě doručí zpět, rovnou domů.
Jak získat Premium Servis?
- Zaregistrujte se do systému Premium Servis pomocí předinstalované mobilní aplikace HiCare nebo přes webové stránky společnosti Huawei. Registraci je nutné provést do jednoho měsíce od zakoupení telefonu.
- Ponechejte si doklad o koupi, se kterým bude možné ověřit datum nákupu a který je potřebný pro registraci.
Jak Premium Servis aktivovat?
- Použijte mobilní aplikaci HiCare nebo sekci Podpora na oficiálních webových stránkách Huawei.
- V registračním formuláři pro Premium Servis vyplňte IMEI telefonu a datum zakoupení telefonu.
- Při úspěšné aktivaci se vám na obrazovce zobrazí informační zpráva.
Jak uplatnit Premium Servis?
- Tříměsíční záruku na displej získáte po úspěšné registraci a aktivaci. Do reklamačního protokolu je pak nutné napsat, že uplatňujete Premium Servis.
- K objednání služby služby Vyzvedneme & opravíme & vrátíme až k vám domůkontaktujte infolinku Huawei +420 239 018 465