Snadný výběr sedačky Senja

S paní Jindřiškou jsme byli domluveni, že se přijedeme podívat na její novou sedačku Senja, kterou nedávno pořídila v OKAY. Z osobní návštěvy nakonec bohužel sešlo, ale domluvili jsme se na telefonickém povídání.

Děkujeme za možnost spojit se s vámi alespoň takto telefonicky. Ostatně tento způsob byl ve vašem případě při nákupu stěžejní, je to tak?

Máte pravdu. Já jsem vlastně skoro všechno vyřídila přes telefon. S vnukem jsme na okay.cz vybírali sedačku a napsali jsme dotaz přes takové to okýnko na internetu. Potřebovali jsme poradit, jestli se barva té sedačky hodí ke křeslům, které jsem kupovala loni. Ještě ten den se mi ozval pán z prodejny v Kroměříži a s tím jsem všechno vyřídala.

Poradil vám i s odstínem sedačky?

Já mu ty moje křesla vyfotila a poslala a on mi doporučil hnědý odstín. A říkal, že kdyby mi sedačka neseděla barevně, tak že ji můžu do 30 dnů vrátit. To jsem ani nevěděla, že to jde. Že prý by si pro ni zdarma přijeli a odvezli, abych s tím neměla žádnou starost. Ale nebylo to vůbec potřeba. Všechno mi to vysvětlil a dokonce mi říkal, že je ta látka pevná a že se na ní nebudou držet chlupy od psa. Já mám doma Astičku jorkšíra, tak jsem měla všechen komfort. Připadala jsem si jako královna.

Jak jste vyřešila dopravu sedačky?

Tu jsme taky domluvili po telefonu. Já nejsem moc pohyblivá, zvládnu si vyřídit jen ty základní nákupy a když je potřeba, tak mi pomáhá vnuk. Tak jsem se domluvila, že mi tu sedačku přivezou a smontují na místě. Přijeli dva takoví hodní kluci mladí a za chviličku to měli hotové.

Co jste udělala se starou sedačkou? Nechala jste ji odvézt?

Tu už předtím odvezl vnuk na chalupu. Měl z práce půjčené velké auto a s kamarádem to snesli dolů. Jsou moc šikovní, ale stejně říkali, že je to za trest a když zjistili, že jsem to mohla nechat odvézt pryč (a ekologicky zlikvidovat, poz. redakce), tak říkali, že by to bylo lepší. Ale snad ještě na chalupě poslouží.

A jak jste se sedačkou spokojená?

Moc, moc. Jsem ráda, že to šlo tak lehce. Mně se líbila už na obrázku a s vnukem jsme se dívali i na ten film na internetu, takže mě nic nepřekvapilo. Viděla jsem, jak se dá otevírat a rozložit na postel. Pan prodavač byl moc ochotný, to se dnes tak často nevidí. Poradil mi ještě malý taburetek a konferenční stolek – ty jsem chtěla taky kupovat, tak to bylo všechno při jednom. Sedačku už vyzkoušel i vnuk, když u mě přespával. Dá se krásně rozložit, měl tam i peřiny a povlečení. Jsem spokojená.

Paní Jindřiško, nebudeme vás už déle zdržovat. Mnohokrát děkujeme za vaši ochotu k tomuto improvizovanému rozhovoru. Těšili jsme se na návštěvu, ale zvládli jsme to i takto telefonicky. Přejeme hodně zdraví a další dobré zkušenosti při nákupech v OKAY.

Moje prodejna

${favoriteStore.title}

${favoriteStore.address}

${favoriteStore.psc} ${favoriteStore.city}

Telefon: ${favoriteStore.phone}

E-mail: ${favoriteStore.email}

oblíbená prodejna (změnit)

zboží na prodejně zobrazit na mapě

Nepodporovaný prohlížeč

Litujeme, používáte internetový prohlížeč, ve kterém vám Okay nebude fungovat.

Zkontrolujte prosím, zda používáte aktuální verzi některého z podporovaných prohlížečů níže, nebo zda máte v prohlížeči povolenou podporu JavaScriptu.

Podporované prohlížeče jsou:

Omlouváme se, že naše aplikace nefunguje na starších prohlížečích.