Největší část svých výdajů za elektrozboží utratili Češi v posledních dvou letech v prodejnách OKAY Elektrospotřebiče. Potvrdil to výzkum nezávislého institutu INCOMA GfK pro výzkum trhu a veřejného mínění. Jako hlavní nákupní místo uvedli spotřebitelé OKAY Elektrospotřebiče u spotřební elektroniky, bílé techniky, drobných spotřebičů a foto techniky. Toto prvenství OKAY získal v konkurenci kamenných i online prodejen.
V kategorii PC technika a počítače obhájil prvenství mezi kamennými prodejnami opět OKAY.
Z výzkumu také vyplynulo, že spotřebitelé v těchto letech nejvíce utráceli za spotřební elektroniku, komunikační techniku, drobné spotřebiče, PC a příslušenství.
„Výsledky studie ELEKTRO 2011 dokazují, že kamenné obchody se dokázaly na trhu prosadit a udržet si své místo u zákazníků, jejichž preference a kupní chování se neustále mění,“ říká Luděk Kováč, marketingový ředitel OKAY Elektrospotřebiče.