Nová dimenze zákaznických služeb
Výběr nového elektra i nábytku může být časově i finančně náročný proces. I proto OKAY neustále zkvalitňuje svoje služby pro co nejpohodlnější nákup. Na všech našich prodejnách je vám k dispozici školený personál, který zaručuje, že odejdete spokojeni s kvalitním zbožím za tu nejlepší cenu. Na e-shopu vám zase při nákupu asistuje odborný prodejce, o jehož službách se dočtete v tomto článku.
Poznejte svého osobního odborného prodejce
Při nákupu elektra i nábytku je potřeba zohlednit větší množství požadavků. Nábytek musí být designový, pohodlný, kvalitní a má dlouho vydržet. U elektrospotřebičů zase vyžadujeme maximální úspornost, tichost a různé praktické funkce.
V OKAY si toho jsme vědomi a chceme vám výběr co nejvíce usnadnit. Proto jsme pro vás zavedli službu on-line odborného prodejce, který se vám při výběru a nákupu jakéhokoliv nábytku a elektra bude 100% věnovat.
Jak to celé funguje?
-
Vstupní branou je okénko chatu, které na stránkách okay.cz vyskakuje automaticky při načtení stránky a které najdete také v pravém dolním rohu e-shopu. Do něj stačí stručně napsat své přání a odeslat.
-
Vaše zpráva se ihned dostane k nejlepšímu odbornému prodejci, nejčastěji z prodejny blízké vašemu bydlišti
-
Osobní asistent vás zpětně kontaktuje během 24 hodin, pomůže vám s výběrem, zodpoví všechny dotazy a nabídne nejvhodnější řešení.
-
Nekomunikujete tedy s robotem nebo s běžnou zákaznickou podporou. Získáte doslova osobního prodejce, který se bude věnovat pouze vám.
Co on-line odborný prodejce umí?
On-line odborný prodejce vás provede celým výběrovým procesem, pokud si to budete přát. Můžete spolu komunikovat e-mailem, telefonicky, i pomocí videohovoru. Prostřednictvím služeb WhatsApp, Messenger a dalších je pomoc ještě účinnější. Z pohodlí domova můžete například sdílet fotky a rozměry svého pokoje, kam chcete umístit novou sedačku či televizi. Pomocí videa také můžete prodejci ukázat třeba přípojku k vodovodu v místech, kde bude stát nová kuchyně či koupelna.
Komunikace je obousměrná a okamžitá – během chvíle osobní asistent ví, co přesně potřebujete, a může vám dokonale pomoci. Předvede vám sortiment, na přání vám sdělí parametry matrace, funkce soundbaru nebo tyčového vysavače, nebo detailně ukáže mechanismus otevírání kuchyňských skříněk. To vše zdarma.
Osobní přístup prodavače z pohodlí domova
On-line odborný prodejce boří poslední bariéry nákupu nábytku a elektra na internetu. Z pohodlí vlastního domova získáte veškerou pomoc, kterou normálně poskytuje pouze personál na prodejně. Můžete mu svěřit své požadavky, zatímco s vámi projde kompletní nabídku a poradí to nejlepší řešení k vaší maximální spokojenosti.
Výběrem to ale rozhodně nekončí. On-line odborný poradce vám nabídne nejvhodnější dopravu, navrhne profesionální montáž, demontáž i odvoz původního nábytku a velkých elektrospotřebičů. Pokud si to budete přát, můžete společně připravit splátkový plán, a vyhnout se tak vysokému jednorázovému výdaji.
Osobní pomoc na prodejnách
Pokud preferujete spíše komunikaci z očí do očí a produkt si před koupí raději „osaháte“, naši prodejci v kamenných obchodech OKAY vám s výběrem ochotně pomohou. Ať už sháníte nový elektrospotřebič nebo nábytek, personál prodejny vám na základě vašich představ, vkusu i finančních možností individuálně poradí tak, abyste domů odcházeli maximálně spokojeni. Prodavači se vám budou věnovat po celou dobu nákupu a seznámí vás také s možnostmi dopravy a koupě produktu na splátky.