Společnost OKAY slaví mimořádný triumf. Byla totiž v nezávislém průzkumu společnosti Karsa Technologies označena jako nejlepší. Z výzkumu vyplynulo, že společnost OKAY poskytla zákazníkům v povánočních výprodejích mnohem více skutečně zlevněných produktů než konkurenční e-shopy. Výsledky analýzy zveřejnil zpravodajský server Stratégie.
"E-shop Datart nabídl skutečnou slevu 5%, Nay jen 3% a Mall.sk dokonce jen 2%. Tyto výsledky společnost OKAY mnohonásobně převýšila."
server Stratégie
"Analýza společnosti Karsa Technologies monitorovala v období posledních čtyř měsíců dlouhodobý vývoj cen elektrospotřebičů a mobilních přístrojů prodávaných v osmi internetových obchodech, jakými jsou například Mall.sk, Okay.sk nebo Datart.sk. Z dat vyplynulo, že sledované e-shopy po Vánocích uplatnily skutečnou slevu v průměru u 11,5% nabízených produktů," píše server Stratégie.
"Nejvíce se rozhodl zlevňovat obchod Okay.sk, a to dokonce v případě 57% nabízeného zboží."
Michal Ježek, CEO Karsa Technologies
E-shop Datart ve výsledku zlevnil 5% produktů, Nay.sk pak 3% a Mall.sk dokonce jen 2% zboží. Tyto výsledky společnost OKAY mnohonásobně převýšila. "Po vyhodnocení získaných dat jsme zjistili, že nejvíce se rozhodl zlevňovat obchod Okay.sk, a to dokonce v případě 57% nabízeného zboží. Výrazně tak převyšuje ostatní sledované obchody," cituje server Stratégie CEO společnosti Karsa Technologies, Michala Ježka.
"E-shop Okay.sk navíc pracuje i s cenovou politikou a opakovanou slevu nabízí u 12% produktů napříč kategoriemi."
server Stratégie