Reklamace
Jsme přesvědčeni o kvalitě výrobků, které nabízíme. Prodáváme výrobky se zárukou autorizovaného servisu od špičkových výrobců. I přesto se může stát, že nebudete spokojeni se zakoupeným výrobkem.
Vyskytla se u výrobku závada, nefunguje tak, jak by měl? Uplatnění reklamace na našich prodejnách znamená pro naše zákazníky jistotu spolehlivého vyřízení. Reklamace je základní právo každého spotřebitele a my chápeme, že není příjemné, když zakoupený výrobek nefunguje, jak má. Vyskytne-li se i přesto závada, budeme ji s Vámi řešit ihned.
Jakékoliv zboží zakoupené na kterékoliv prodejně OKAY Elektrospotřebiče, můžete předat do servisu, nebo reklamovat v celé síti našich prodejen
Jak postupovat při reklamaci elektrospotřebičů?
Pokud taková situace nastane, přineste zakoupené zboží na kteroukoli naši prodejnu. Pokud by se jednalo o rozměrnější zboží, můžete využít značkový servis výrobce a domluvit si návštěvu servisního technika. Kontakt na servisní partnery naleznete na stránce Kontaktujte nás v části Reklamace elektro.
Nezapomeňte si připravit záruční list nebo doklad o koupi. Pokud by se náhodou stalo, že již účtenku nemáte, postačí jakýkoli jiný doklad, který nám pomůže koupi v našem systému dohledat.
Náš zaměstnanec s Vámi sepíše reklamační protokol, kam se zaznamenají všechny důležité informace o zboží a jeho případné poruše nebo poškození. Zboží následně pošleme do autorizovaného servisu, kde jej prověří technik. Celou reklamaci obvykle vyřídíme do 20 dnů, nejpozději však do 30 dnů.
Ověření stavu reklamace:
- Stav Vaší reklamace si můžete nyní ověřit telefonicky na prodejně, kde byla reklamace sjednána:
Jak postupovat při reklamaci nábytku?
Nezapomeňte si připravit záruční list nebo doklad o koupi. Tyto dokumenty jsou důležité pro jednoznačnou identifikaci Vaší objednávky, která značně urychlí celou další komunikaci. V případě odesílání reklamace emailem nebo on-line formulářem doporučujeme vložit i fotodokumentaci pro urychlení průběhu reklamace.
Zákaznické centrum pro řešení reklamací NÁBYTKU:
- využijte prosím, naši kontaktní stránku
Reklamovat zakoupené zboží lze také:
- osobně, nebo e-mailem v celé síti našich prodejen